Pārbaude un atgriešana

Ierīces pārbaude

Preču pārbaude pirms nosūtīšanas

  • Pasūtītās preces tiek pārbaudītas pirms nosūtīšanas klientam:
    • Notiek vizuāla pasūtīto preču apskate;
    • Notiek ierīču darbības pārbaude;
    • Tas notiek, lai atsijātu brāķus pirms piegādes;
    • Tas ļauj kāpināt klientu apmierinātību ar ierīces iegādes procesu.

Pēc veiksmīgas pasūtījuma saņemšanas un pirms ierīces pirmās lietošanas reizes – klientam tā ir jāpārbauda!

  • Uzmanīgi atveriet preces oriģinālo iepakojumu – tā, lai tas:
    • netiktu bojāts (nebūtu deformēts vai saplēsts);
    • būtu pilnīgs (neizkristu un nepazustu pasūtījuma pavaddokumenti, pievienotā instrukcija, uzgaļi vai vadības pults).
  • Saudzīgi izņemiet pasūtītās preces no nosūtīšanas iepakojuma (kartona kastes vai banderoles);
  • Paņemiet pasūtījuma pavaddokumentus un pārliecinieties, ka pasūtītās preces ir piegādātas.

Ja kādai no pasūtītajām precēm ir aizsargplēve, tad Jums ir, vispirms, jāizmēģina ierīces darboties spēja tukšgaitā, nenoņemot aizsargplēvi!

  • Izmēģiniet ierīces darbību bez uzgaļiem (ja tie ir preces koplektā);
  • Izmēģiniet ierīces darbību ar uzgaļiem (ja tie ir preces koplektā), pa vienam tos mainot, līdz tie visi ir pārbaudīti.
  • Kad pasūtīto preču pārbaude ir pabeigta:
    • Ja ierīce strādā bez problēmām, Jūs varat noņemt aizsargiepakojumu un ļauties baudai!
    • Ja ierīcei ir atklājies kāds defekts vai tā nestrādā, lūdzam Jūs sazināties ar preču piegādes nodaļu, lai risinātu radušos situāciju.


Atteikuma tiesības

Pircējiem ir iespēja atteikties no iegādātās preces 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces saņemšanas dienas.

Ir svarīgi zināt to, ka:

  • preci atgriežot tirgotājam, tai ir jābūt nelietotai, oriģinālajā un nesabojātajā iepakojumā bez norautiem vai bojātiem marķējumiem;
  • pircējs ir atbildīgs par preces saglabāšanu sākotnējā stāvoklī - tas ir tādā kādā tā tika saņemta, proti, precei ir jābūt bez parfīma, tabakas vai citām smaržām, kā arī bez kosmētikas un citiem traipiem;
  • atteikuma tiesības nav izmantojamas, ja: patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ.

Ja esat izpildījuši augstāk minētos nosacījumus, tad:

  • Jūs varat sazināties ar mums, pa e-pastu, un informēt par Jūsu lēmumu.